Κυριακή 31 Οκτωβρίου 2010

My other 16'' dolls/ Androgyny Avant Guard















5 σχόλια:

Gerakina είπε...

woow ειναι τελεια!!!!!

Maria Papadimitriou είπε...

Σ΄ευχαριστώ! Πολύ χάρηκα με το σχόλιο σου, καιρό είχα να λάβω...
Φιλιά

Gerakina είπε...

μαρια καλησπερα!!! το μπλογκ σου το βρηκα τυχαια απο το google η συλλογη σου απιστευτη !!! ειν αι τελειες!!!! σε ευχαριστω για το σχολιο στο δικο μου blog . ελπιζω να καταφερω και εγω καποια μερα να καταφερω να πουλησω στο ebay μου φενεται περιπλοκο .... φιλια Γερακινα !!!

BIKY είπε...

εσυ φτιάχνεις τις κούκλες ??
είναι καταπληκτικές

Maria Papadimitriou είπε...

Όχι Βικυ μου,εγώ φτιάχνω τα ρούχα, τα πουλάω στο e-bay και έστι εμπλουτίζω την συλλογή μου κυρίως με fashion royalty dolls (έχω ήδη 45!). Τώρα βλέπουμε με την δεκάχρονη κόρη μου τα sites σου και περιττό να σου πω ότι έχουμε ενθουσιαστεί.