Τρίτη 3 Μαρτίου 2009

Luchia Z Hopelessly Captivating & Eugenia Frost Face Time

Eugenia

Η πέμπτη κατά σειρά Eugenia που προστέθηκε στη συλλογή μου είναι η Eugenia Frost Face Time, μια υπέροχη κούκλα και δημοφιλέστατη στον κόσμο των F.R. Σπάνια συναντάς συλλέκτη που να μην την έχει. Ήρθε στις 16.1.2009.

Luchia

Επίσης μέσα στις γιορτές πήρα ως δώρο Χριστουγέννων από τους πιο αγαπημένους μου φίλους μια καταπληκτική κούκλα του 2008, που είναι και η πρώτη μου Luchia.
Ιδού η Luchia Z Hopelessly Captivating, δική μου από τις 24.12.2008.

2 σχόλια:

Stratos Bacalis είπε...

Αυτή ήταν και η δική μου πρώτη Eugenia... μου θύμισε πολύ Λίντα Εβανγκελίστα.

Maria Papadimitriou είπε...

Να είσαι καλά Στράτο που αφήνεις σχόλια, ουσιαστικά εγκαινιάζεις το πιο επιμελημένο μου blog. Πράγματι της μοιάζει πολύ.