Κυριακή 14 Δεκεμβρίου 2008

Ανακαλύπτωντας περισσότερα..../ Discovering more…





Φυσικά θεώρησα πολύ υψηλή την τιμή της και αρχικά παραξενεύτηκα που υπάρχουν άνθρωποι που δίνουν τόσα λεφτά για μια κούκλα. Τώρα που ανήκω κι εγώ σα αυτούς ξέρω το γιατί και μπορώ να το καταλάβω. Μετά από λίγες μέρες προβληματισμού και καθώς πλησίαζαν τα γενέθλια μου τον Αύγουστο, ξεπέρασα τους δισταγμούς μου και έκρινα ότι πρέπει να κάνω αυτό το δώρο στον εαυτό μου καθώς σε λίγο θα έκλεινα τα σαράντα δύο μου χρόνια. Απέκτησα την Eugenia Frost Going Public στις 30.06.2008 και μπορώ να πω ότι από κοντά με εντυπωσίασε περισσότερο ακόμη, όχι μόνο η ίδια αλλά και το κουτί , τα ρούχα, τα κοσμήματα, τα παπούτσια. Όλα ήταν υψηλής ποιότητας και προσεγμένα στην παραμικρή λεπτομέρεια. Πραγματικά Royalty!!!

At first, I reckoned her price extremely high and the fact that there were people who spent so much money on a doll seemed rather peculiar. However, that I am now one of them I do know why and I can totally understand it. Furthermore, after several days of hard thinking and while my birthday on August was near, I overcame all my hesitations and I decided that I must buy myself that present. After all I was about to turn forty two. That is how I obtained Eugenia Frost Going Public on 30.06.2008 and I must say that at close quarters she surprised me even more, not only the doll itself but the box, the clothes, the jewellery and the shoes as well. They all were of great quality and meticulous in the smallest detail. True Royalty!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: